جهت دریافت روزانه تست و نمونه سوال حتما عضو کانال تلگرام شوید

www.telegram.me/artstate

                    

جهت دریافت روزانه تست و نمونه سوال حتما عضو کانال تلگرام شوید، جهت عضویت کلیک کنید.

فراخوان پذیرش اثر

ایالت هنر قصد دارد به منظور حمایت مالی و معنوی از هنرجویان عزیز، فروشگاهی را به جهت فروش آثار این عزیزان راه اندازی کند.

نوع محصول شما حائز اهمیت نیست، فقط می بایست دست ساز باشد. ( مانند تابلو نقاشی، انواع پوشاک، کیف، زیور آلات، گل سازی و… )

از آن جایی که طراحی امکانات جدید برای سایت، نگهداری و پرداخت اجاره های متعلقات سایت، تبلیغات و… نیازمند هزینه های زیادی است، به محصولاتی که زیر ۳۰ هزار تومان قیمت دارند، هیچ درصدی تعلق نخواهد گرفت و درج آن ها کاملاً رایگان خواهد بود و تنها به محصولاتی که بالای ۳۰ هزار تومان قیمت داشته باشند، درصد ناچیزی صرفاً به جهت برآورد و پرداخت هزینه های سایت تعلق می گیرد که این درصد ها در جدول تعرفه ی زیر قابل رویت است.

ردیف

بهای تعریف شده(تومان)

درصد متعلق به صاحب سایت

۱

از ۱۰۰۰تا ۳۰۰۰۰

۰%

۲

از ۳۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰

۱۰%

۳

از۵۰۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰

۱۵%

۴

از ۱۰۰۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰۰

۲۰%

۵

از ۲۰۰۰۰۰ به بالا

۲۵%

تنها با گرفتن یک عکس از آثار خود و ارسال آن به همراه قیمت اثر برای ما، محصول شما را در فروشگاه درج می کنیم، و شما بعد از دریافت هزینه خود از مشتری، اثر را برای آنان ارسال می کنید.

لازم به ذکر است پرداخت هزینه ی پستی به عهده ایالت هنر می باشد و این هزینه از درصد اثر خواهد بود، بنابراین ارسال اثر برای شما کاملاً رایگان خواهد بود.

لطفاً عکس آثار خود را به همراه مشخصات تماس ( که در سایت درج نخواهد شد و نزد ما محفوظ است ) به همراه قیمت اثر خود به آدرس ایمیل زیر بفرستید.

Info@Art-State.Com

جهت دریافت روزانه تست و نمونه سوال حتما عضو کانال تلگرام شوید

www.telegram.me/artstate

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هاست ارزان

جهت دریافت روزانه تست و نمونه سوال حتما عضو کانال تلگرام شوید

www.telegram.me/artstate